El Fòrum de Debats organitza una tertúlia sobre «l’hotel Millet». Noticia de Vilaweb.cat
Divendres a les 9 al Cafè de l’Orfeó de Vic
El Fòrum de Debats ha programat per a aquest divendres, 17 de desembre, una tertúlia amb el títol de «Moviments socials i transformació de la ciutat. El cas de «l’hotel Millet» de Barcelona». Aquesta tertúlia serà introduïda per Daniel Jiménez, advocat del moviment veïnal en aquest cas, Hubertus Pöppinghaus, arquitecte i expresident de «Veïns en Defensa de la Barcelona Vella» i Maria Mas, expresidenta de l’Associació de Veïns del Casc Antic de Barcelona. La tertúlia tindrà lloc al Cafè de l’Orfeó de Vic (Plaça Sta. Cecília, 3) i començarà a les 9 del vespre.
En aquesta tertúlia es donarà informació de primera mà sobre l’intent de construir un hotel al costat del Palau de la Música Catalana, de Barcelona, i les connexions d’alguns polítics i de Fèlix Millet, expresident de la Fundació del Palau, amb aquest afer i altres qüestions.








