Osona Web: Niño Becerra i la por a la crisi desborden l’acte del Fòrum
11 d'octubre de 2011
•
0 Comentari
Cròniques d’Osona.com a la conferència de Santiago Niño Becerra: «La «crash» del 2010. Estat de la qüestió».
(foto esquerra: Santiago Niño Becerra a la conferència al Fòrum de Debats. Foto: Adrià Costa)
Podeu seguir la notícia a Osona.com en el vincle adjunt aquí dessota.








